Oğlum 46 günlük eşim annesi ve babası el birliğiyle çocuğumu delirttiler. Uyuyan çocuğu daha yeni uyuttum ellemeyin dememe rağmen of hep uyuyor of sevmeye geliyoruz uyanmiyor diye diye uykusunu bölerek uyandırıp hoplatip zıplatıp ağlayınca al annesi diye bana verdiler. Çocuğum son bir haftadır hiçbir şekilde uyumuyor uyursa 10 dk 15 dk perişan durumdayım psikolojim çok bozuldu. Bugün tam 8 saattir uyanıktı ve sürekli ağlıyor ağlamadan da durmuyor daha yeni uyuttum 10 dk sonra yine ağlayacak biliyorum. Nolur bana yardım edin bı akıl verin ne yapayım ben bu çocuğa ben bu insanlarla baş edemiyorum ailem de yakınımda değil delirmek üzereyim 😭😭