Dilos01 3. Ayda 7200 oldugu için midesinin küçük oldgunu düşünmemiştim 🤣şaka bi yana başka arkadaşlarm var onlarınki 4 saat falan uyuyormş. O 2 saat muhabbeti ilk ay oluyor canım. Ama benm bebiş gece kendi bazen 1 saate uyanıyor çoğunlukla 2 saatte bir. Doktor artık uzun gece uykularına geçmesi lazım en azından gece 9da yatıp 1 gibi uyanması sonrada 3 er saatlik 2 uyku daha yapması lazım dedi. Tabi herşey kitabına uymuyor 😄 mesela dün gece 9 da yattı 11de uyandı,12 de tekrar yattı sora; 2de uyandı,emdi uyudu, 3 te uyandı emdi gazı oldu 4te uyudu, 6 da uyandı emdi uyudu, 7 de uyamdı 8bucukta uyandı:)))) biraz düzensiz yani benimki