Diclederin havale riski çok mühim, benim de bebeğim 2 aylık olacak 5 gün sonra ve aşıyla ilgili araştırmalar yaptım. Ateş yapması normal ama ateş düşürücü vermemeniz normal değil, 3 gün duş almaması gerekiyor bildiğim kadarıyla verem aşısı sebebiyle. Bize doktorumuz paranox-s fitil yazmıştı ama calpol kullanan da çok tercih sizin ama duş aldırmayın ateş düşürücü kullanın bence, çook geçmiş olsun.