Doktorumuza danıştım demirine bakalım dedi, ama zaten daha iki ay önce kan değerlerini olctururken demirine vitaminine her şeyine bakıldı değerleri çok güzeldi düşük değildi , bu ara dış çıkarıyor dört tanesi aynı anda patlamak üzere tabiki bir aydır doğru düzgün yiyip icmiyor, acaba bir ayda düşmüş olabilir mi, yoksa sırf tosbiklikten mi yiyor bu mandalina kabuğunu, içini minciklayip atıyor kabuğunu yiyor , elinden almak ne mümkün kavga kıyamet koparıyor, ham ham diye götürüp mandalinayi avuçluyor sapirtata sapirtata kabuk yiyor🤷