Merii2507 doğumdan sonra 10. Ayımdan bildiriyorum.bebeğim 4,5 aylıkken emmeyi bırakmış olmasına rağmen halen avuç avuç çıldırtır derecede hatta alnımın sol tarafı açıldı öyle bir dökülme🤦🏻♀️Saçını toplamayan ben artık hiç açık bırakamıyorum.vitamin biotin d vitamini kullanıyorum.yok allah yok!şampuan vs denemedim inanmıyorum çünkü.vücutta bişeyler eksik ama tamamlayamıyorum çıldırıcam artık normale dönmek istiyorum