işyeriniz hangi sgkya bağlıysa orayı arayıp onaylatırsanız 3 gün içinde yatar
ben muhasebeciyim, kendi raporumu kendim onayladım 1 ay geçti yatırmadılar. kadıköy sgkya bağlıydık 3-4 saat telefonda uğraştım müdüre bağlandım onaylattım 3 gün sonra yattı
170e kalsam ohoo kaç kere 1 haftada yatar dediler