Mhrfts2019 Az önce bir post okudum ne güzel yeni taşınmışlar biz gibi kimsemiz yok arkadaş arıyorlarmış keşke bizim de olsa bizde Kayseri ildem deyiz kimsemiz yok bir komşumuz bile 😟kızım kimseyi görmeği için herkesten korkuyor
Melike571 Mhrfts2019 ay evet ya çocular virüs yüzünden evde otıra otura öyle oldu benim oplum da 7 aylık yabancı birini görse nası ağlıyor
1prens1prensesannesii Mhrfts2019 yavuz selimdeyiz canım Az da olsa yakınım.. Bugün ildemdeydim hatta.. İsmim Yasemin 29 yaşındayım 5 aylık oğlum var. Aslen niğdeliyim. Benim de kimsem yok burda
Mhrfts2019 Melike571 öyle valla herkesten korkuyor hemen ağlıyor . Pandemi bebekleri böyle olacak sanırım . Bizde 13 aylık olacağız
Mhrfts2019 1prens1prensesannesii benim ismimde fadimana 31 yaşındayım okul öncesi öğretmeniyim bizde Konya Ereğli’den geldik dediğiniz yerleri bilmiyorum bir ildemi biliyorum bir de çarşıyı ☺️
1prens1prensesannesii Mhrfts2019 çok memnun oldum Bende el sanatları Öğretmeniyim.. Ama görev yapmıyorum. İlden de geçen yıl özel eğitim sınıfında çalıştım alt sınıfta. İldem 4teydim..yavuz Selim mah. Harikalar diyarı yakının da. Belki öyle bilirsiniz.
Alidefne 1prens1prensesannesii bende memnun oldum ☺️ stadyumun ordayım 4 buçuk aylık kızım 7 yaşında oğlum var