ikiyakisikliannesi Merhaba sevgili anneler.. Bebeğim 7 aylık bebelac gold 2 kullanıyordum ama bugün 4 market gezdik yok internette bulamıyorum hep stokta yok.. Sizler neler yapıyorsunuz mama değiştircm içip içmeyeceğini bilemiyorum çok zorda kaldık
Mertelisa ikiyakisikliannesi https://www.pttavm.com/bebelac-gold-2-900-gr-p-95180198?gclid=Cj0KCQiAoab_BRCxARIsANMx4S5udcnuGPP6YKoUmVQL0Z0fQtc9YmiHJCC-tP41Q7caLf0zNkjYy0EaAs_1EALw_wcB ptt nin sitesinde var bakın isterseniz
Tazeeannelik ikiyakisikliannesi bende geçen sene bu zamanlar bulamıyordum aynı mamadan istanbulda kaç tane avm gezdik bir akşam yine bulamadık en son pahalı diye almadığımız marketten aldık neden bu zamanlarda stok olmuyor acaba
ikiyakisikliannesi Markette stokta bekletildiği için dağıtım yapmadığını söyledi yılbaşından sonra vereceklermiş fiyat artırıp..
Busraygtt ikiyakisikliannesi bende bebelac kullandım ama bebeğime yaramadı şuan aptamil gectik dene istersen
Sum87 ikiyakisikliannesi bıyur canım https://ty.gl/mbzoqqaq trendyolda var stok ve seçenekte fazla bakabilirsin😊
ikiyakisikliannesi Busraygtt ya bizimki yarıyor aslında severek de içiyor aptamil i alınca da içmez diye korkuyorum
ikiyakisikliannesi Sum87 link açılmıyor ama trendyol da 900 gr 175 TL gözüküyor siz ne kadara aldınız
ikiyakisikliannesi Mertelisa teşekkür ederim Bi bakym.. Herkes fırsatçı olmuş ya 90 TL den alıyordum şu anda trendyol da 175 TL, internette en uygun 130 tl