aybke Merhaba arkadaşlar yarın bebeğime rota aşısı yaptırmayı düşünüyorum 2.ay aşılarıni olalı 5 gün oldu sizce yarin rota aşısını yaptırmam uygun olur mu yoksa beklemem gerekir mi?
Rihle aybke 2. Ay aşısı içindeki verem aşısı ile rotayı aynı gün yaptırmanız gerekiyordu çünkü ikiside canlı aşı. Eğer ikinci ay aşıları yapıldı ise rotayı 1 ay sonra yapmanız gerek. Canlı aşılar ya aynı gün yada 1 ay ara ile yapılıyor.Ebeniz size bilgi vermedi mi
Toprak2509 aybke sağlık ocagı 1 ay diye tutturuyor. Beklemeye gerek yok dedi benim doktorunm.15 gün sonra yaptırdım ben
aybke Nidaabaserr demek ki süre olarak istenilen zaman yaptirilabiliyor ama işte herkes çok farklı söylüyor
aybke Yol ebe de doktoruna sor diyor Rihle eve de doktora sor diyor açıkçasi belirli bir doktorumuz yok o yüzden soramadim su an tam 2 buçuk aylık 1 ay sonra 3 buçuk aylık olmuş oluyor bu seferde rotanın süresi dolmuş oluyor
Rihle aybke söylediğim gibi canlı aşılar ya aynı gün ya da bir ay ara ile oluyormuş bize ebemiz söyledi biz hepsini aynı gün yaptırdık 2. Ay ve 4. Ay da
ZyNpYigit aybke 2.ay aşışının icnde bri canli asiydi ama hngisi hatrlamiyorim.😏Canli asi oldgu icin 1 ay bklmemiz grekk.kii gnelde rota asisi 3.ay ve 5.aydayapiliyor
Mylittleboy aybke bizim doktor canlı asılarla beraber olmasının daha iyi oldugunu söyledi ve bizde 2. Ay 4 de olduk aynı gun olsun hatta dedi zaten agızdan bir ası surup gibi düsün bi sakıncası yok
ArtHistory aybke uygun olur bu ayımız bitmeden yaptırmamız lazım zaten ağız yolu ile veriliyor. Biz de bugün gidecektik ama Antalya ' da felaket yağmur vardı, yarın ya da çarşamba gideceğiz.