Tosbigim sulep canım yaşasak bile nerde nasıl nereye düştü.. herkes aynı şekilde düşmüyor ya.. Doktorunu ara istersen
Anneyeni sulep yegenim dusmustu 3 aylikken pusetin ucundan tutmus annem yuzustu dusmustu agladi tabi gozlem altında tuttuk herhangi birsey olmadi insallah senin bebeginede olmaz canim yuksekten mi dustu?
Mylittleboy sulep canım fıskırır tarzda kusarsa hemen hastaneye gitmen gerek , 4 saat en azından uyutmaman gerek anlamsız bir sekilde uyuklaması varsa da gitmen gerek gözlemle
sulep SEREZ puset yere yakındı esim elinde tasıyodu tam kapanmamıs 2 aylık doktor kontorlunde düştü doktor kafaları esnek bişey olmaz dedi ama korktuk cok
sulep Anneyeni Anneyeni eşimin elinde yere yakın sayılır ama kafasını mermer zemine vurdu doktor kontrolundeyken düştü hemsireler cok güzel cok yakısıklı vs dediler nazar oldu sanırım
Purely sulep canım elbette doktor kontrolünde olsun ama gerçekten kafaları daha tam kemiklesmedigi için çok çok yüksek değilse allahın izni ile bisey olmaz. Benim oğlum 9.5 aylık bi görsen her gün lap lup beyni sütlaç oldu. Çocuk düse kalka buyur
Toprak2509 sulep aynı şeyi yaşadım lanet şey tam oturmamış. 6 saat müşade altında tutuldu çok şükür bişey olmadı. Ama yine de kafada çatlak kırık varmı diye baktılar olursa sonradan kananamaya sebep olabiliyormuş
Sistersss Lütfen doktoro goturun benımde bebegım 2 aylıkken düşmüştü tomografi sonucunda kafatasında catlak oldugu ve kanama oldugunu ogrendık mutlaka tomografi sonucunu gorun ihmal etmeyin🙏🏻