aysgog Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu bugün vajinamda bi batma ağrı hissediyorum.yaşayan oldumu acaba
Oge aysgog muhtemelen çatı ağırısı bnim hamileliğimin son zamanlarında vardı doğumdan hemen sonra geçti ama bi kaç gün sonra tekrar başladı. Doktorum bunun normal olduğunu bi kaç güne geçer dedi. Sıcak su koydum oraya dinlendim geçti çok şükür.