ayseguldogan -PembePanterMom bu ilk link bakır ombre dediğim facelight dediğimde bu rengin önden iki tutam saçın boyanması yani yanlara düşen saçlar açık renk oluyo facelight yazıp bakabilirsin canım 😊
serenittyyy -PembePanterMom bizdede ben yok diyorum eşim istiyor ama bilemiyorum çok akar mı mahvolur mu ki
-PembePanterMom serenittyyy kızıl da pek sorun olacağını sanmıyorum ama Yine de bilen birine sormak lazım aslında yakışır bence
serenittyyy -PembePanterMom inşallah bakalım daha önce hiç boyatmadım beyaz tenliyim ini olurdur aktığını söylediler banada daha önce
-PembePanterMom serenittyyy senin eşin istemiş belki öyle olmasını istiyordur 🤷♀️ Hoş olur bence beyaz tene 💕