Merhaba sevgili anneler bebeklerinizi ne sıklıkla rutin kontrole götürüyorsunuz normalde her ay cagırıyo doktorlar ama pandemiden dolayı 2 aydır götürmedim bı şikayetimiz yok diye acaba her ay götürmek mi gerekir ? Birde kalca usg yaptırdınızmı biz onuda yaptırmadık çok gerekli gelmedi bana bilemiyorum 🤷🏻♀️