Gizemre Oğlum 5 aylık oldu kızlar mesela bebek tarhanası veya başka bebek çorbaları alıp içirsem bi sorun olur mu ki günde 1 kere fln içebilir mi bu zamana kadar sadece anne Sütü aldı ama artık sütüm yetmiyo sürekli emmek istiyo karnı doymuyo
gozdekanalici Gizemre daha hafif çorbalar olabilir . https://www.instagram.com/gozdekanalici/ Takipleşelim anneler 🌸
Asli91 Gizemre zaten şimdi versende 2-3 kaşık anca içer tadımlık. Anne sütü veriyosanız acele etmeyin ama mamayla besleniyosa azar azar başlayabilirsiniz. Tabi tuzsuz ve salçasız.
NAZENDEM Gizemre ek gidaya baslayinca corba verirsiniz.. bnmde basima aynisi geldi. doymuyordu. mama verdi ek gidaya basla. dedi tadimlik. su an. bes bucuk aylik. bir haftadir ek. gida veriyorum. mamada gunduzleri bir. kere
ilknurcelik Baharutku versen içer tabi ama benim bebeğim 8,5 aylık hala tarhanayı sindirmede güçlük çekiyor. Her bebek farklı biz ek gıda konusunda çok güçlük çektik yemede istekli fakat sindirim sistemini hassas. Siz bebeğinizin durumuna göre hareket edin
deletedmom1067 gozdekanalici acaba neden habire instagraminizi paylasiyorusnuz yeter yani gören görmüştür her yerde ne gerek var
Meyra Mervecicekli bend yavas yavas başladım 6 aylık olucaz ama un çorbasını denemedm hic tarifini verebilirmisiniz
Mervecicekli Meyra yukarıda yazdım canım normalde domates daha geç yediriliyor ama sadece renk ve aroma versin diye çok çok az koyuyorum piştiği için bir problem olacağını sanmıyorum ayrıca su yerine tavuk ya da et suyu daha sağlıklı ve lezzetli yapıyor ama bir çay bardağının yarısına et ya da tavuk suyu ekleyip uüzerini su ile tamamlayın şimdilik
PoyrazinannesiEbru Gizemre Oğlum 5 aylık. Doktorumuz çorbalara geç dedi.Üstelik alerjimiz var. Doktor bize kabak, havuç, patates hasla bunları karıştırıp yağsız tuzsuz çorba yap dedi. Sen de bunlarla başlayabilirsiz. Tarhana çok ağır gelir
Mervecicekli Gulunduc bir tatlı kaşığı zeytin yağında bir tatlı kaşığı unu pembeleşinceye kadar kavur canım çeyrek domatesi rendeleyip biraz daha kavur sonra bir çay bardağı su kat karıştırarak bir çay kaşığı da bebek irmişiz koyuyorum ben pişince yedirebilirsin hatta çay kaşığının ucunda kimyon atıyorum gazına falan iyi geliyor gazlı bir bebekse
gozdekanalici deletedmom1067 takip etmek zorunda değilsiniz. Rahatsız olacağınız da bir paylaşım değil bence. Onca saçmalıklar varken. Benim paylaşımım söz konusu olamaz. Hiç kimsenin de rahatsızlık duymadığı bu paylaşımımın sizi rahatsız etmesini de anlayamadım
DefneRana3881 Mervecicekli çok merak ediyorum bebek irmiği ve normal irmiğin ne farkı var ve bu irmik gibi şeyleri bebekler için olanını nerden alıyosunuz bende yakında ek gıdaya başlıcamda araştırmak yapıyorum
Mervecicekli DefneRana3881 farkını gerçekten hiç bilmiyorum😂 ama normal irmikte kullanılıyormuş bebeğe makarnavitmadan almıştım ama ben büyük marketlerde de bulabilirsiniz galiba ben çıkamıyorum o yüzden sipariş verdim
deletedmom1067 gozdekanalici merak etme yakında herkes söyler kimse dikkat etmemiştir 😂😂ki zaten beni rahatsız ettiği için değil gerek yok yani 😂😂