Miniknur Geçmiş olsun , bizim tahlillerde de nötropeni düşük çıkmıştı ve yenidoğanda olabilir ama takip gerekiyor dedi doktor haftaya randevumuz var ve bizede kaka için çözüm yolu göstermediler benzer durumlar yaşıyoruz Allahım kolay etsin . Stres yapıp üzülme Allah yavrularımıza şifa versin . Fitilden sonra hala kaka yok