Hayırlı akşamlar herkese, bu sabah annem fenalaştı ve yoğun bakıma kaldırıldı test sonuçları negatif ama akciğerlerinde tam tutulum olduğu için covid teşhisi kondu. Hayati riski yüksek :( biraz umuda ihtiyacım var başına gelip iyileşen var mı aranızda :(