Banumete bebeğim 4 aylıkken mecburi sebeplerden erken sünnet oldu ve bu süreçte ben de sizin gibi kafam da bir sürü soruyla baş başa kaldım,hatta öyle ki operasyondan bir önce ki gece sabah 5e kadar döndüm durdum uyuyamadım ve bebeğim de benim stresimden uyuyamadı. Sizin bebeğiniz biraz daha büyükmüş ama bunun sizin için artıları bile olabilir. Öncelikle sakin olun ve süreci böyle yönetmeye çalışın. Bebeğinizi gündüz erken kaldırın gideceğiniz saatten çok çok erken ve uyutmayın uykusu gelse de, lokal anestezi ile oldu benim oğlumda ve erken kaldırıp uyutmadığım için işlem sırasında rahat geçti. Lokal anestezi yapılırken bi ağlıyorlar ama kısa sürüyor zaten iğneyi vurduktan sonra sizden bebeğinizi uyutmanızı istiyorlar bu sırada yorgun olan bebek uyuyor insallah sizin de böyle olur. Doktorumuz bize alerji için şurup verdiğini iğneye ya da işlemi yaptıkları malzemelere alerjisi varsa diye ve bu şurubunda uyku yaptığını söylemişti yani buda yardımcı olucaktır size. İşlem sonrası ilk çişini yaparken ağlayacaktır ve ikinciyi belki üçüncüyü ama sonrasında yavas yavas alışıyorlar. Verdikleri kremleri düzenli kullanır ve pansumanı da düzenli yaparsanız iki gün içinde normale dönersiniz inşallah🙏🏼