Sumeyyeafra 2.5 aylık kızım var dr. Rota aşısını öneriyorum dedi ama kararsızım özel bir aşı tam olarak bir koruma sağlamıyor dedi dr. Bilgisi olan var mı?
Gonul_celen Sumeyyeafra tabi ki tam koruma sağlamıyor ama aşı olmayan çocuk günlük 20-30 bez değiştirmek zorunda kalırken siz 10 bez gibi hafif geçirmiş olacaksınız dedi bize de doktorumuz yani 20-30 bez demek allah korusun ölümcül olabiliyormuş
Ebrcrkc Sumeyyeafra bende biraz araştırdım tam koruma sağlamadığı gibi eğer bebeğin bünyesinde süt alerjisi varsa bunun ortaya çıkmasına neden oluyormuş o yüzden ben yaptırmadim
Deletedmom81 Bizim cocuk doktoru tam koruma sagliyor dedi tum dozlari yapilirsa eger,kendi cocugunada yaptirmis mutlaka yapilmasi gerekiyor dedi
Lavanta01 Ebrcrkc merhaba, asiyi yaptırmadınız mi? Peki bir sorun oldu mu, keske yaptrsaydm diyeceginiz bir sorun? ( Allah korusun)