Dmt58 Oğlum tam 6 aylık oldu. Çakmak Erdem Hastanesi’nde kontrolleri devam ediyor. Sünnet ettireceğiz ama doktorları bilmiyoruz. Orada yaptıran ya da Ümraniye’de farklı bir hastanede yaptırıp memnun kalan var mı? Tavsiyelerinize açığım😇
nrhnoktay Dmt58 biz o hastanede Zafer Dörtdoğan’a yaptırdık sünneti.Öyle güzel ilgilendi ki.Sünnet sonrası bilgilendirmeyi de çok güzel yaptı.Sonraki kontrollerimizde de hep çok iyi bir şekilde ilgilendi bizimle iyi ki ona gitmişiz diyorum 👍🏻
Blueypink Dmt58 hisar camlıcada Ali Murat gokce var. Bizde ona yaptıracağız. Bircok arkadasım yaptırdı cok memnun kaldılar
Dmt58 nrhnoktay emzirme odasında birisi daha Zafer Bey’den bahsetmişti ama emin olamamıştım. Çok teşekkür ederim
Dmt58 nrhnoktay ben bugün Zafer Bey’e götürdüm. Ön görüşme yaptı, muayene etti. Yılbaşından sonra yaptıracağız inşallah. Ama oğlumun uykusu vardı, aşırı ağladı. Kafam allak bullak oldu. Sormayı unuttum. Arayamadım da. Dikişli yapıyor dimi sünneti?