Prenses-annesi1 Kızımın iki gündür gözleri yaşarıyor çok sık hapşırmaya başladı ve burnuda akıyor ateşi öksürmesi falan yok şuanlık belirtileri böyle mi oluyor siz nasıl anladınız hastalandığını hastaneye gitmelimiyiz çok korkuyorum bişey olucak diye
tosbik0526 Prenses-annesi1 düşmeyen ateş en belirgin semptom canım, benim bebeğim 2 aylıkken geçirdi 2 gün ateşi düşmeyi fitil vermiştim. Hapşırık ve göz yaşarması normal korkma yani
Prenses-annesi1 tosbik0526 doktora da yazdım bakalım ne dicek endişelendim çok fazla hapşuruyor gözleride hep yaşlı ateşi yok bereket