Ipeks_mom canım kimyon bi çay bardagına bi çay kalıgı iki çay kalıgıda şeker su kaynayınca atıyosum bi taşım kaynatıyosun sonra tülbentle süzüp iki çay kalısı veriyosun ibrahiç saraçoglu bu tarifi verdi anasonda bana cok kişi dedi. Ok teredüt etmiştim ama artık gazdan elimde catlicaktı yaptım verdim hemen etkisini gördüm onun oda bi su bardagına bi çay kaşıgı anason onuda kaynatıyosun bi iki taşım demlenmeye bırakıyosun ben ilk bi çay kalıgı verdim ben bunların faydasını gördüm cok gazı olunca anason veriyorum