Ya kızlar aynısını yaşıyorum 5.ay bitecek 2gün sonra ne mama ne meme. Kilo alımı durdu çişinden pembe renk geldi doktor susuz kalmış dedi ee emmiyor mama içmiyor böbreklerine kadar bakıldı çok şükür birşey yok kaşık mama veriyoruz artık çare kalmadı sütümü sağıp kaşıkla veriyorum bir iki lokma belki diye ah çok zor sütümü içsin istiyorum camım çok darlanıyoe