deletedmom1067 insallah bizde de oyle olur cok az bir fark varmis sadece cnm birde birsey sorcam sana normalde 3 aylik kizim ben 2 numara bez kullaniyordum doktor bezden olmus olabilir dedi ama sey de dedi 2 numarayi alttan bagla 3 numarayi ustten dedi sen ayni numara bezmi iki tane bagladin