ikiKudurukAnnesi Bebegimin üst yan dişleri şişmiş ilk o dişler çıkar mı yaa kızlar bilgi çıkmazsa neden şiştiler ki ? Hee ayrıca bebeğim daha 3 ay 22 günlük
baturalpim ikiKudurukAnnesi ilk ust orta vr yan ayni anda cikti. Bi hafta sonrada diger yan ve orta cikti ustte 4 disi var altta hala disi yok 10 ay 21 gunluk bebegim
ikiKudurukAnnesi Happygirl8 alla alla herkes ilk yan diş çıkmaz diyor alt dış çıkar diyor da belirtiler neydi peki canım
Happygirl8 ikiKudurukAnnesi ben de ilk alttakileri bekliyordum baya belirgindiler ama üst çıkınca şok oldum 😀 ya ateş pek olmadı ama çok salya akıtıyodu eli hep ağzındaydı huysuzlanıyodu canım 🌾🙆♀️
ikiKudurukAnnesi Happygirl8 üst iki dişi çıksa yine tamam ama yanları şişmiş ve daha 3 ay 22 günlük çok erken değil mi yaa 😂 Benim ki emek istemiyor meme reddi yaşıyoruz 3 gündür
Happygirl8 ikiKudurukAnnesi belli olmuyo ki canım, demin biri başka postta benimkinin 4 aylıkken çıktı yazmış o yüzden artık hiç erken diyemiyorum, 😄🙆♀️
ikiKudurukAnnesi baturalpim demekki olabiliyormuş herkes ilk alt dişler çıkar demiş nette de öyle okuyunca merak ettim
Happygirl8 ikiKudurukAnnesi benim aksine daha çok emmek istiyodu kaşınmayı mı önlüyo napıyo diye anlamadım 🤔🌺
ikiKudurukAnnesi Happygirl8 Ayy bir de çok soru soruyorum kusura bakmayın ama hiç dişleri yokken ilk yan dişlerin çıkması komik durmuyor mu yaa 😂