Happygirl8 ikraninannesi35 180 gün dolunca sebze püreleri vermeye başladım 5.aydan itibaden meyvelerden ara sıra tattırıyodum 🙆♀️🌺
Meva_ ikraninannesi35 5 buçuk da doktor önerisiyle. Sadece mama ile besleniyr. Doktordan doktora değişiyor galiba kimini 4 de başlatmış ama 6 yi bekleyin çok zor bir süreç
Sum87 ikraninannesi35 olması gereken 180 günü doldugunda baslanmalı ama doktorlar genelde daha erken baslatıyor
MetinOktay Sadece mamayla beslendiği için doktor önerisiyle 4 aylıkken başladım ben. 3 gün kuralıyla kabak havuç patates gibi sebzeleri haşlayarak tattırdım
Poyrazegeannesi Ayda başladım ilk gün yogurt verdim kendi mayaladıgı yogurdu 3 gün arka arkaya verdim öne 3 tatlı kaşıgı sonra 4 sonra 5 tatlı kaşıgı şeklinde sonra bunu havuç kabak patates brokoli kereviz ıspanak bslkabagı pırasada denedim yine hepsini 3 gün olacak şekilde deneyecek kış sebzesi kalmayınca bunları karıştırıp çorba yaptım mesela 2 küçğk brokoli balkabağı ik dal ıspanagı karıştırıp çorba yaptım sora meyveleri denedim elma muz cennet hurması onları da 3 gün olacak şekilde denedim şimdi 7 aylıgız bugün çorbasına tahıl karıştırdım Aetık yavaş yavaş tahıllara geçtik öyle öyle gidicez işte ☺️
tombikdonerkankasiiskender Genel teori 180 gün dolması, ama sofraya oturduğunuzda bebeğiniz yemeye istekliyse sizi takip ediyosa tadımlık başlayabilirsiniz çocuk kendini belli eder zaten biraz da, tadımlıktan da bişey olmaz endişelenmeyin
ikraninannesi35 tombikdonerkankasiiskender bizim yeni 180 gün doldu geç mi kaldım diye tedirgin oldum.
Poyrazegeannesi ikraninannesi35 bende tam o zman başladım doktorumuz aceleye gerek yok demişti 6. Ayda başlayalım demişti ama bizm bir sıkıntımız yoktu anne sütü alıyor sadece
Sum87 ikraninannesi35 olması gerekeni yapıyorsunuz içiniz rahat olsun zaten herşeyi yicek acelesi yok 😊