Sabah 7.30 akşam 7 ama eşim sabah 8 de bırakcak 4 te alcak çok temiz çok güvenilir bi kurum belki 10 tane kreş gezdik bir tek orayı beğendim çok fazla artısı var yemekhanesi tertemiz alt açma odası ayrı uyku odası ayrı bebek uyurken başından ayrılmıyorlar bi personel bebek uyanana kadar odada oturup bekliyomuş besinleri organik adatıp hastanesinin arkasında gidip görüşün isterseniz