nimet_52 kaynamış soğutulmuş su olması lazım ben 1 lıtre kaynatıyorum cam şişeye koyuyorum kullandıkca bıraz cezvede ılıtıp kullanıyorum evet tatı bıraz kotu ilk başta içmeyebılır içmezse bıberonun içine cubuk tarcın koyabılırsın yada pekmez koyabılırsın bızımkı 1 ayda anca alışmıştı