TinkyWinky 5 ay 11 günlükten sesleniyorum .Bebeğim sürekli ilgi istiyor odadan iki dakika ayrılamıyorum yalnız kalınca ağlıyor .Oyuncakları en fazla iki dakka oyalıyor .Biter mi bu durum yoksa böyle mi sürecek 🤦🏻♀️
YasemiNYagmur1 TinkyWinky benimki de 5 ay 3 günlük aynı durum. İlgi ilgi ilgi.. babasının kucağında dahi olsa beni görünce ağlıyor oyun halısı falan hak getire
Hsrt54 TinkyWinky 7 ay 3 günlüğüz derttaşım 😊 bizde ayniyiz sürekli oyun istiyo bi oyuncagi en fazla 2 dakka oynayip atiyo bi daha asla eline almiyo birak almayi bakmiyo bile
Ardabusraarhan TinkyWinky gözünü korkutmak istemem ama daha yeni başlıyor diyebilirim canım. Bunlar aklı ermeye başladıkça artarak devam edecek kendini hazırla 😊 ama onlarda güzel beee yoruluyorsun falan ama herşeyine değiyor o güzellerin 😊