RaziyeNu Kızlar doğum sonrası göbeğiniz ne durumda ben yedi ay oldu hala tam inmedi korse kullanmamıştım şimdi kullansam bi faydası olurmu veya tayt önerebilir misiniz?
Mucizemsinsenn RaziyeNu bende 45 gün oldu doğum yapalı ikizdi karnım aşırı büyüdü ve sezeryan oldum göbeğim duruyor baya bı hemde 😔
Ipegim RaziyeNu keşke sarsaydın karnını canım ben doğumdan çıktığım an sardım sıkıca sezeryandı doğum öncesinden bile inik şuan
Durukusunannesii 1minnakannesi bence hemen korse kullanmaya başla ben 1 hafta snra başladım sezeryan olmustum
Gamzeahmetzeynep Ay doğum yaptıktan sonra göbeğim yoktu , inanır mısınız sonradan gitgide şişti , doktora sordum , kilo alıyorsun dedi . İlginç bi durum , doğum yapalı 3 ay oldu . Şimdiden vazgeçtim artık , kalsın orda o göbek 😀