Arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık. Sadece mama ile besleniyor ve emzik kullanıyor. Gece ortalama 4-5 saatte bir acıkıyor, mama veriyorum. Mama verdiğim ilk 2-3 saat rahat uyuyor. Daha sonra uyanmış gibi dönüp vızlayıp duruyor. 5 dkda bir emzik veriyorum düşürüyor geri veriyorum. Acaba o anda acıkıyor mu emin olamıyorum. Böyle bir durum yaşayan ön gören var mı ?