Mel62 merhaba , bende de aynı sorun vardı içini ferah tut tabiki öncelikle doktor ciğerlerini dinlesin kontrol etsin .ancak burnu tıkalı olunca sırttan hırıltı geliyor gibi oluyor . Ben de korkmuştum ayrıca aspiratör serum fizyolojik kullanmak falan çok tereddüt etmiştim ama kış bebeleri bizimki mecburuz serum fizyolojik ve aspiratörle temizle ,sağlıklı nefes alması daha önemli .ağızdan nefes almayı bilmiyorlar yazık minik burunları hemen tıkanıyor .ben de hemen hemen hergün kullanıyorum .serum fizyolojik her deliğe 2 damla damlatıyorum bekliyorum burun içi yumuşuyor sonra çekiyorum nazikçe .aspiratör günde 1 kere fazla kullanmamak gerekiyor .burun içine zarar vermemeli.