Kızlar merhaba çocuğumun ağzına gaz damlası yerine cold mix damlattım bir damla elimle dilini hemen temizledim ama onun tadını alınca öyle bir kötü oldu ben de çok kötü oldum bebeğim henüz bir aylık basiretim bağlandığını düşünüyorum o anda :(. Ne yapacağımı şaşırdım yarım saat oldu şuan keyfi yerinde emdikten sonra kustuda kusmasının iyi olduğunu düşünüyorum zehir merkezini aradık yok midesi yıkanacak filan acil dediler çocukta anormal bişey yok çok şükür başka doktorlarada sorduk takip edin dediler işte böyle ne yapacağımı şaşırdım doktorunuzla konuşuyorsanız sorarmısınız lütfen bişey olur mu bi damlacık gitti hemen aldım ama canımdan can gitti lütfen gereksiz yorum yapmayın yeterince dersimi aldım basiret bağlandı resmen 3 4 ilaç yan yana olunca farkedemedim:(