Kizlar selam
Geçenlerde kızımın parmağı maalesef kapıya sıkıştı ☹️ orta parmağı kızardı biraz ağladı normale döndü çok bisii yokmus gibi geldi o anda ama zamanla morardı tırnağı
Çıkmaz diye düşündüm ama hergun kontrol ediyordum dünde mordu hafif bir kalkma var gibiydi
Bugün farkettim ki derisine kdr kalkmış aglamadi hiç acimiyor demek ki ama derisi tutuyor
Yanii ne yapmalıyız çeksem acır kanar diye korkuyorum
Dr gitsek durumlar maglum ayrıca birden çeker canını acıtır diyede korkuyorum
Kendi kendine düşer mi acaba zaman alır mı
Ben gormesinide istemiyorum açıkçası tırnağını o şekilde
Korkabilir bilemedim ya
Başına gelen var mı ?? Ne yapmalıyım 😒