Minikkelebegim stres sütün düşmanı rahat olmaya çalışın en azından 5 ay anne sütü almış bebeğiniz ne güzel. Benim kızımda geçen ay en fazla 5 dk emiyodu öyle olmasına rağmen 2. ay kontrolünde kilo alımı normal çıktı. 4.aydan sonra kilo alımı da azalıyomuş zaten. En olmadı mamanın yanında ek gıdaya da başlarsınız sağlıklı olsunlar da hepsi hallolur sıkmayın canınızı🌸