Hanımlar sezeryandan ne kadar sonra agır kaldırmaya basladınız? 2 ay önce dogum yaptım ben. 25 aylık kızım var arada kucagıma alıyorum. Bazen dikiş yerim kısa süreli ilk haftadaki gibi agrıyo. Acaba kızımı kucakladıgımdan mı? Böyle bişey yasayan var mı?