Dogudabirogretmen Merhabalar doğum yapalı 32 gün oldu. Sarı akıntı vardı kahverengi ye döndü acaba adet mi olmaya başladım yoksa dikişlerimle ilgili bir şey mi? Siz ne zaman adet oldunuz
madambovary Dogudabirogretmen 40 ınız bir çıksın bence ondan sonra bakın 40 çıktıktan sonra tekrar kanamanız olursa adet olmuşsunuzdur. Ben 4 ay sonra olmuştum o arada hiç kanamam olmadı.
Ozlemtgrlll Dogudabirogretmen ben doğum yaptim 22 kanamam sürdü sonra 3 4 gun akıntı oldu sonra kahverengi sonrada kırmızı oldu adetim
Melis1234 Dogudabirogretmen 40 çıktıktan 3 ay sonra oldum ama korkudan da öldüm tekrar hamile kaldım diye yarın spiral taktırmaya gidecem😂😂😂
derinsmoms Dogudabirogretmen canım benim doktorum ilkten kanaman olur sonra kahve sonra sari sonra beyaza doner biter demisti ondan 2 ay sonrada adet oldum gayet normal kokulu olur demisti o akintilar birde