Ya arkadaşlar bişey sorucam doktoruma ulaşamadım size danışmak istedim. 37 gün oldu Doğum yapalı sezeryanla Doğum yaptım. Kanamam bitti 2-3 hafta önce kahverengi akıntım vardı ama bugün aşırı bir kanama başladı bir anda. Böyle çok affedersiniz pıhtı geliyor. Normal mi bu. Ağrım sancım yok. Ama aşırı kanama var. Bilenler bi cevap yazarsa çok sevinirim