Merhaba anneler 3 ay 28 günlük bebeğim var kan testi yapılarak süt ve süt ürünleri et ve et ürünleri yumurta sarısı alerjisi çıktı şuan katı bir diyetteyim sadede pirinç ve patatesle besleniyorum. Belirtimiz çok fazla karın gurultusu, mukuslu kaka ve huysuzluk. Birde gaita testi yapıldı ve laktaz intoleransı yüksek çıktı bunun içinde relactaz kullanıyorum.
Katı diyette olmama rağmen gurultu, mukus ve huysuzluk devam ediyor. Bazı bloglarda kan (şuan kullanmıyorum 4.ayda kullanmam gerektiğini söyledi doktorumuz) ve demir ilacının alerjiyi tetiklediği yazıyor.
Benimle aynı durumda olan anneler yazabilir mi?
Kan ve demir takviyeleri kullanıp sıkıntı yaşayan?