Aezgi Merhaba anneler kullanıp memnun kaldığınız manuel göğüs pompası varmı acaba hangi marka kullandınız
Gorkemkc Aezgi lansinoh manuel kullandım çokda memnun kaldım tüm sütümü sağıyordu biberonuda anne göğüsü gibi meme reddini engelliyor yazıyor ama ne yazıkki benim bebeğim sütümü biberonda içmediği için sağmayıda bıraktım kaldırdım kenara tavsiye ederim