HappyKids Merhaba Canımız Annelerimiz, Bebeklerinizde alerjiyi tetikleyen besinler hakkında detaylıca bilgi verdiğimiz blog yazımız yayında.💃 Hala okumadıysanız okumak için linke tıkalamanız yeterli.💁🏼♀️ https://blog.mutlubebekleriz.com/saglik/bebeklerde-alerjiyi-tetikleyen-besinler/ Bebeğinde alerji sorunu yaşayan annelerimiz var mı? Bebeğinizin hangi besinlere alerjisi var? Yazımızı okuduktan sonra konuşalımm.😍
fistikcisahap HappyKids alerjinin neden olacağı hastalıkları da ekleseydiniz keşke 2ay olacak boğuşuyoruz
KardelenYB HappyKids çok açıklayıcı olmamış maalesef bu ürünler ek gıdaya geçen bebekler için genel olarak sütle beslenen anneler için daha açıklayıcı olabilirdi araştırmalar yapıp duruyorum faydalı şeylere açığız 😊
Eylldga HappyKids kanlı kaka hariç sanırım bütün belirtileri gösteriyoruz. Dr um kakasında kan görmeden diyete girme dedi bekliyoruz bakalım 😓
dunyaninenguzelkokusu HappyKids kızım şuan 9 aylık yumurtayı ne zaman yese kusuyor halbuki 6 aylıkken tadım yapıldı bir ay boyunca çok yumurta yedi hiç kusmazdı son iki aydır yumurtayı kusuyor neden olabilir alerji olabilir mi ? Kakada kan yada döküntü yok 🙏
Nilosfirarda19 Biz 9 alerjik ay geçirdik ve bitti şükür,bu süreçte alerji üzerine birçok tıbbi yayın okuyarak bilinçlendik ayrıca doktorumuzla da sürekli iletişim ve bilgi alış verişinde bulunduk 🥰 alerjik bebeği olan annelere tez zamanda diyet sürecini geçirip yavrularının alerjiyi atlatmasını dilerim 💐💐💕
Ezezez Nilosfirarda19 bizde sadexe kakada mukus var baska beliri yok 2,5 aylıgız 1 aydır süt ürünleri tüketmiyorum mukus geçmedi sizin ne zaman geçmişti mukus
YldrmBytkn 7 aylık oldu oğlum 4 aylıkken başladık diyete, bu ay diyet açmaya başladık bugün ilk yoğurt tadımımızı yaptık inşallah sorun çıkmaz ve atlatırız🤲 Süt ürünleri ve çoklu besin alerjimiz var suanlık süt diyetini bozduk sırayla diğer besinlere geçeceğiz.
Ekiniko YldrmBytkn siz nasıl beslendiniz biz de de aynı alerji var ilçedeyi uzman doktor yok meler yiyebilirim risksiz lütfen yardım edn
BrcnBlgn YldrmBytkn Mrbsut dietinimi ilk actiniz ilk denemeyi yogurtlami yaptnz ilk bebegemi verdnz szmi dietnzi actiniz
LinaMom0501 YldrmBytkn peki alerji testi yaptırabildiniz mi benimde kızım alerjik ama test yaptıramıyorum 1 YAŞINDA hangı doktora gittiysem 2 YAŞINDA yapılır diyor.
Nilosfirarda19 Hazal2020 süt ve süt ürünleri ,tüm etler ,kakao ,fındık,ceviz,tahin ,bal diye gidiyor 😊 kısacası kuruyemişler ve tüm hayvansal ürünlere vardı,katı vegan bir diyetle hiç kaçaksız yaşına gelmeden erken atlattık💐
Hazal2020 Nilosfirarda19 maşallah erken atlatmışsınız bizimse buğdaya alerjimiz var katı bı diyet yapıyoruz emzirdiğini için inş bizimde erken bi şekilde geçer
Alicem Nilosfirarda19 merhaba benım oğlumda 7 aylık dilinin ucunda minik kırmızı sivilce var o nıye olmuş acaba
Muratuba Nilosfirarda19 diyet açma yaptınız mi benim de birçok şeye alerjisi var ne kadar sürede bir deneme yaptınız
Nilosfirarda19 Anne1254 tabiki,muhakkak diyet yapıp süt ve süt ürünlerini tüketmemeniz lazım . Çapraz alerjenleri de ister deneyerek ister denemeden kendi isteğiniz üzerine diyetinize ekleyebilirsiniz risk olmaması açısından.
Zeynep_Eren18 Nilosfirarda19 merhabalar benim bebeğiminde süt ve süt ürünlerine alerjisi var 4 aylıkken başladı. Kanında alerjiye rastlanmadı sadece derisinde saptandı. 3 ay diyet yaptım. Sonrasında bidaha diyet yapmadım şuan oğlum 15 aylık emziriyorumda halen hiç birşey olmuyor kızarma falan ama yediğinde kızarıyor .Diyet yapmam gerek mi diyet yaparsam bizim alerjide erkenden biter mi acaba
Mehrin Nilosfirarda19 bu alerji ne kadar devam eder acaba bi bilginiz varmı bu konuda şu an 5 aylık 4 ayından başladı kızım.
fistikcisahap drn5410 [url=https://hizliresim.com/IplNZn][img]https://i.hizliresim.com/IplNZn.jpg[/img][/url]
fistikcisahap drn5410 postlarım mevcut canım ama hangi birini yazayım sana zahmet olmazsa bakabilir misin?
Nilosfirarda19 fistikcisahap rubella igg nin pozitif çıkması kızamıkçığa karşı bağışık olunduğunu gösterir Sizin bebeğinize mi yapıldı bu test?
fistikcisahap Nilosfirarda19 evet canım bugün kanları alındı şu an bilinmiyor nesi olduğu habire kan alıyorlar çba alerji uzmanına randevumuz var ama evde çatlıyorz
Nilosfirarda19 fistikcisahap attığınız test sonucunda rubella igg nin pozitif çıkması kızamıkçık hastalığına karşı bağışık olunduğunu, igm nin negatif çıkması şu an bebeğinizin kızamıkçık geçiriyor olmadığını ,cmv nin negatif olması sitomegalovirüs diye hatırlıyorum adını ama doktorunuz en iyisini bilir tabiki ,bu virüsü geçirmediğinizi gösterir şu an. Yani testlerinizde ben bir sıkıntı görmedim. Size ne şikayetle bu testleri yaptılar ve hamileliğinizde kızamıkçık veya başka bir enfeksiyon geçirip tedavi oldunuz mu?
fistikcisahap Nilosfirarda19 sağ ol canım öncelikle… bebeğimde geçmeyen ara ara gelen 9.ay aşısından sonra olan kızarıklıklar oluyor bunun nedenini bulmaya çalışıyorlar bu nedenle yapıldı