fjolla mrhb arkadaslar kizim 31 hafta 1420 kg dogdu 1 ay 4 gun kuvezde kaldi hastaneden ciktimizda 1590 di simdi sukurler olsun 5 ay 17 gunluk ve kilosu 5350 …bizim gibi kg dogup 5 ayinizda kaq kiloydu bebeginiz sizce kilosu tam mi simdiden tek ederim
Elifim61 fjolla Annesi çok iyi bakmışsın prensesi maşallah Nazar değmesin. Zamanla emsallerini yetişecektir sen hiç merak etme.
fjolla Elifim61 cok tsk ederiz amin ishallah allah hepimizin evladini korusun …anne yuregi iste iyi mi diye hep bi korku kilosu tam mi iyi bakiyom mu ..doktorumuz da iyi aldini soyluyo ama size de bi danismak istedim
Woody fjolla 2700 doğdu. Reflü vs derken çok kilo alamadı. Ek gıda ile toparladı biraz. Sizinki de toparlar merak etmeyin
fjolla Woody bizim ki ek gida almiyo hiqbisey severek yemiyo ep igreniyo gibi yapiyo sadece mama gala simdilik aliyo
Gok_53 hypatia düzeltilmiş ay neye göre hesaplanıyor canım ? Benim bebeğim de 35 haftalık doğdu şuan 4 ay 17 günlük . Ama düzeltilmiş ayı neye göre oluyor onu merak ettim
Aysen58 fjolla merhabalar benim oğlum da 31+4 de doğdu 1450 gram doğdu.4. aydayken oğlum tam 6 kiloydu. Kuvezde 23 gün kaldı 1920 kilo iken verdiler.
fjolla Aysen58mashallah …bizim kuvez surecimiz biraz daha uzundu bide hastanedeyken hic almadi sadece 170 gram kocaman 1 ay 4 gunde bukadar aldi orda
Ayse42 fjolla öncelikle maşallah ömrü uzun olsun😊benim kızımda 31+3 de 1410 Gr doğdu 28 gün kuvezde kaldı 1720 ile taburcu oldu, şimdi 5 buçuk aylık 6.300 Gr , ama sizinkininde kilosu çok iyi, gerçi kilonun önemi yok sağlığı yerindeyse canım
fjolla Ayse42 sizinkinin de kilosi cok guzelmis allah bagislasin …biz anneler biraz cok endiseli oluyoruz bide bebek premature ise bu endise 2 kat artiyo sanirim
Benanneyim12 Ayse42 canım ben de aynı haftada doğum yaptım acaba ne zaman bebeğin ile göz göze geldin ilk hatırlıyor musun? Hangi aylarda sana tepki verdi güldü ?
hypatia Gok_53 tam doğması gereken zamandan bu yana hesaplanan zaman. Yani 40 haftada doğsaydı kaç aylık olurdu şeklinde hesaplayacaksın canım. Prematüre gelişimi düzeltilmiş ayına göre takip edilir. Bebeğin 5 hafta erken doğmuş yani doğduğu güne 5 hafta ekleyip düzeltilmişi bulabilirsin
Gok_53 hypatia teşekkür ederim canım bir de mesela kilosu düzeltilmiş aya göre bakılıyor yani . Geçen doktor kontrolünde 3 aylık bebek bu kilo da falan demişti ben de eşime 4 aylık olmuş 3 diyor ya dedim 🤣