Kakasını ve gazını rahat yaptığı kusturmayan hangisi olursa bebeğine onda kal.mama 3 yada 4. Gün tam belli ediyor kendini.çünkü ilk 2 3 gün yeni mamaya adapte ancak oluyor.sma bulamadık.geçen gün Aptamil aldım yine aynı.4.aydayız yine gaz sancısı ve kabız yaptı.sma sipariş ettik.bugün geldi.