Happydefne Cinar_Lover yok anlayamayiz kuzum isikla biseyle bakiyo bi gotur doktora insallah ek gidada gecer
Tugba32 Cinar_Lover prebiyotik damla kullanin. Brlki rahatlar ama benim oglan ek gisaya gecene kadar haftada bir yapti hep kakasini bazrn 8 gune bir. 10 gue kadar eger anne sutu aliyorsa normal. Çünkü bagirsaklar anne sütü kolayca emip sindiriyor.
Cinar_Lover Tugba32 Evet bir de damla deneyelim o zaman. Bizim de hep öyle gitseydi normal karşılayacaktım ama 3. Ayı bitene kadar günde 2 3 kere yapıyordu, bir anda kesildi.
Cinar_Lover Happydefne Aynen bizim de yine 4 gün oldu, sakin çocuk uykusundan bile ağlayarak uyanır oldu 😔 İnşallah düzelirler canım 🙏