Arslanmamy normalde yavrum gündüz az uyur bi bakayım ateşine dedim 37.2 sonra 37 oldu ama uyuma isteği devam hiç böyle olmamıştı 😞 uyuma isteği ve ateş sizde de oldu mu ?
Eceslh Arslanmamy sebebini bilmiyorum üstte kalsın ama benimde alından ölçer var 37 37.1 falan çıkıyor normal kabul ediyorum üstünü açıyorum düzeliyor