Hatce1344zm Arkadaşlar benim bebegim ağlayarak bağırarak uyuyor ne yapayım durmuyor hıc sürekli ağlıyor
Bebegimm42 Hatce1344zm bizde iki aylık ve ağlayarak nmeme tutuyor uyumuyo bende bwdemciklerim aciyo inşallah geçmez bebefime