Bizde 5.5 aylık kızımla başladık tadımlara… 😍 Çok eğlenceli. Şifa olsun inşallah bütün ponçiklerimize. Ben günde iki bazen üç kez veriyorum. Sadece yoğurt muhakkak bir öğüne koyuyorum. Diğer öğünde yeni tadımlık sebzesi yada meyvesi oluyor. Biz kabızlık problemi yaşadık. Öyle bir sorunla karşılaşırsan korkma. Zeytinyağı verdik biz, faydasını gördüm. Doktorumda dedi zaten ben korktuğum için aradığımda.