Benim debili test sonucumda beta 30 çıkmıştı net gebelik demedi doktor çünki hormonlardan falanda yüksele biliyor demisti idral kitinde cift cizgi cikiyordu 1 hafta sonra net gebelik denildi betam 500/700 lerdeydi yanlış bilgi vermek istemem tabi size .doktorunuz ne dedi