Kızlar 3 gündür devam eden ateşimiz var dün gece 40 a kadar çıktı kafayı yemek üzereyim acil doktoru diş sebep olabilir dedi . 1 tane diş çıkardık ama devamı geliyor şuan. Bugün kusmaya da başladı kendi doktorumuz yarın sabah gelin dedi ama ateşini düşüremedim pek 38.5 / 39 seyrediyor . Önerisi olan var mı sadece calpol veriyorum arada bebeğim 7 aylık fitil falan işe yarar mı acaba versem mi …