Ezgi_12 3aylkk bebegm war we dogumdan beri hala kanamam devam ediyor 90gün oldu doktora gittim baktırdım hiç bir problem yok dediilaç werirsem süte gecer ddi bekleyelm biraz daha dedi baskna gelen warmo
1203gb Ezgi_12 aynı sorunu yaşıyorum 2 ay 26 gün oldu. Doktora gideceğim haftaya. Ara ara bitiyor sonra yine başlıyor.
Buss16 Nisababy benim de aynı şekilde 49 gün oldu sezaryen doğum yapalı bir ara kesildi gibi oldu şimdi iki üç gündür yine devam ediyor.sezaryende biraz fazla uzun sürdüğünü duymuştum ama daha ne kadar sürecek bilemiyorum