Mucizem_06 Elifezgi ben ilk ameliyat oldgum gün çok kötüydüm ölcem sandım nefesim 1dk ya yakın kesildi iki kere oldu belki üç hava getirdiler sonradan düzeldi narkoz etkisiymis
Nisababy İlk zamanlar çok hafif oluyordu ve hala derin nefes aldigimda vücudumun her yerine iğne batıyor gibi oluyor sizde de oluyor mu
Elifezgi BalarisiYusra 15 gün oldı devam ediyor hala bende anksiyete var panik atak ama sezeryandan önce bu kadar çok yoktu kan kaybı oldu ondan mı acaba ? Sezeryandan sonra kan degerım 10,1 e düştü 11,2 ydi
Tugbarenas 2 ay önce spinal sezeryan oldum canım o zamandan beri belime bir ağrı giriyor ve göğsümün ortasina atıyor nefes alamıyorum kitlenip kalıyorum sürekli yakı yapıştırıyoruz geçer diye ama geçmiyor